Sol:)

Idag klev jag upp med gumman och tog ut hundarna och åt frukost innan hon skulle iväg och jobba...sedan städade jag och donade lite här hemma... sen gick jag ut i det strålande solskenet och tog en lång promenad med Nova hem till mina föräldrar och drack kaffe med pappa.... sedan tog jag ut lillprinsen och tränade lydnad och att springa med honom. Har varit en supermysig dag med hundarna! I love it!

Gumman slutar 5 så ska se till att laga någon god middag tills dess, och sen ska vi ta fram våra inlines och testa åka lite med hundarna(dvs om jag kommer att kunna klara av att åka något bra, annars får jag ta cykeln;)Hoppas att alla har en toppenhelg med finväder!:)

/Helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0