Nova & Xerox

Nu ska Helena iväg på skolan och jag ska snart till jobbet.
Ville bara lägga in det här kortet på Xerox vackra huvud och ansikte!




Här är han påväg upp på stolen.. när han inte får komma över på våran sida
av balkongen.. - jag är inte påväg upp på stolen, jag kollar på något.. jag LOVAR!
*visslar*... la la lala...


Och vips.. -luften är fri, luften ääär friiiii!.. jag får väl sitta här om jag vill?
jag är ju inte på eran sida..


Såhär trött på Xerox blir Nova ibland! (och jag förstår henne)


Nova myser i soffan med oss, ofta, alltid, jämt :)



Kommentarer
Postat av: Mikaela&Sally

Hej=) Vilken stilig kille ni har!!=) sååå super fin.=) lik sin mor tror jag=) hon sitter oxå på stolar..ska alltid sitta med när vi fikar=) riktig skvaller kärring!!=)haha...lycka till på utställningen=)roligt roligt...Vi var till stora s-holm utställningen med Sally i julas med super kritikstolt=) ha de så bra önskar vi alla=)

2010-04-22 @ 09:39:32
Postat av: Angelica&Helena

Tackar tackar :) Jo vi kommer ihåg när vi hämtade Xerox och fick träffa fina Sally, då satt hon på stol och tog så försiktig det ni gav.. hihi ;)



Ja vi fick höra av Inger om vilken superkritik ni fick! HEJJA ER!! Men så är hon ju väldigt vacker också! :)) Världens snyggaste mamma har Xerox ;P



kram på er!

2010-04-22 @ 18:58:06
Postat av: Johanna

vacker pojken...<3

2010-05-03 @ 14:00:39
URL: http://www.redvillas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0