hyper

Jahaja. Nu är Helena i skolan.. suck!
Jag jobbar inte idag, men imorgon och sedan hela veckan + helgen.
Känns väl okej. Hade vela hunnit med att gå på barnkalas på söndag..
menmen, vad ska man göra?..
Idag har jag städat, kul va?
Annars har jag varit ut med hundarna.
När hjärtat kommer hem så ska vi träna till utställningen.
Måste öva på lite uppställning så att det känns bra!
Både jag och Helena är helt oerfarna med det här med utställning.
Vi har mycket att lära om man säger så.. hur visar man upp hunden på bästa sätt?
Hur ställer man upp honom, egentligen?
Hur långt bak med bakbenen ska han stå? hur mycket ska man höja huvudet på honom.
Ja, det är bara några frågor.
Men när vi var på inoff utställningen här i östersund så fick jag beröm när jag ställde honom
och visade honom, men jag vet inte vad jag gjorde bra.. alls..
Men det löser sig, när jag och Helena slår våra kloka huvuden ihop ;)

Xerox är hyper idag, Nova är trött.


Nova


Nu är det dags för lite mer städning!

/angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0