1,5år tillsammans.. men många fler ska det bli!

Idag firar jag och hjärtat 1,5år tillsammans, men det känns som så mycket längre!
Det känns som om vi känner varandra utan och innan, det känns som om vi har varit tillsammans hela livet och det känns bra! det känns underbart! Jag är så glad att jag funnit min andra hälft och idag kan jag inte förstå att jag har kunna leva utan Helena så länge, innan jag fann henne!

Du är underbar gumman och tack för att du står ut med mig!
Jag har aldrig älskat någon så mycket som jag älskar dig,
har aldrig känt mig så trygg, som jag gör tillsammans med dig!

Du läker mina sår med din godhet.
Du skrattar tillsammans med mig när det känns mörkt.
Du ler åt våra bekymmer och får dom att kännas små.
Du älskar mig som ingen annan tidigare har gjort!
Jag håller din hand när du har dert svårt.
Jag fnissar tillsammans med dig även om livet känns hårt.
Vi finns alltid tillsammas.
Vi älskar besinningslöst.
Vi är varandras motsatser men ändå varandras likheter.
Vi avspeglas i varandra.
Våran kärlek består av en själ i två kroppar...
Jag älskar dig Idag, Imorgon och Föralltid!




Idag var vi iväg på gymmet och körde igenom ben. skönt att ha det gjort.

Igår fick jag påskägg av gumman!
Jag fick även ett förra året, hon är väl för söt!
Jag älskar att få påskägg! ;)
Jag fick även en påskpresent som hon hade handlat..
Den var fin! Jag tycker om den, mycket!

Det är bokstäver i gips, stora. Vi ska inhandla en svart tavelhylla och ha den ovanför sängen
Med två stora tavlot på och på den ska även dessa bokstäver stå :)


Ikväll ska vi äta gott och efter maten blir det naturgodis och grönsaker att dippa! :)
Imorgon ska jag jobba och på kvällen blir det gymmet!

/Angelica

Kommentarer
Postat av: Helena

du är så underbar hjärtat mitt!!!!! och så fint skrivet, jag älskar när du skriver och säger fina saker till mig!!!! och tack för idag...för att du alltid lyssnar på vad jag säger!:) Jag älskar dig gumman!!!!! Idag, imorgon o föralltid!!!! <3

2010-04-02 @ 17:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0