vad ska jag välja för rubrik?

Inatt hade jag en sådan konstig och otäck dröm!
Jag vaknade precis innan jag skulle bli avrättad!
Den var så verklig att känslan har förföljt mig hela dagen..

Ikväll ska jag och Helena på fest hos Marlene, det ska bli roligt!
Sen den 11/9 så har jag födesedagsfest (fyller 12/9) och jag har bjudit folk från östersund, trevliga och roliga människor som jag har lärt känna genom Helena!
Dessutom kommer Linn och Ellie från Sandviken och Falun till mig!
Jag blev såå glad!!
Oftast har man ju inte råd att åka nå längre, eftersom det är dyrt att åka tåg och sådant, men dom skulle göra det!
Sedan får vi se om Jenny kommer, också en av mina vänner från Sandviken.
Man kan ju inte bjuda hur många som helst hemifrån heller, då vi bara har en tvåa..och dom ska ju såklart bo hos oss!!! ska bli så roligt! :-)
Och sedan på torsdag den 10/9 så ska mina svärföräldrar bjuda ut oss på mat, det kommer att bli så trevligt!
Var längesedan jag träffade dom nu, eftersom jag jobbar mest hela tiden..

Igår fick vi lingonsylt av svärmor och JÄKLAR vilken god lingonsylt hon gör!
Längtade till frukosten idag för att jag skulle få ha den på gröten! haha! mumms!

Nu ska vi snart ut och träffa Lexi, det är en kompis till Xerox, en rottis tik! Jättefin är hon!
Nova Xerox och Lexi ska få leka av sig en massa innan jag och baby ska iväg. skönt!

Kort från festen och på lekstunden med hundarna kommer senare! ;-)

/Angelica

Kommentarer
Postat av: sara

Tack jag kommer hemskt gärna! Jaha.. var jag inte bjuden. Ok, jag förstår... "Snyftar" ;)

2009-09-04 @ 19:03:44
URL: http://fannymaries.blogg.se/
Postat av: Angelica

Sara! klart du är bjuden! KOM!!! :-)

kram!!!

2009-09-05 @ 11:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0