bubbel

Sådär, nu har jag städat hela lägenheten, varit ute och lekt med hundarna och lagat mat!
I´m a handy woman! ;-)
Idag gjorde jag potatis, fisk och äggsås. Vi skulle ha gjort det igår egentligen, men vi orkade inte.

Som ni redan har sett så hade jag en fantastiskt födelsedagsfest!
Klart jag saknade mina vänner emellanåt, men jag förstår också att man inte kan sätta sig på ett tåg, åka nästan 50 mil för en helg och sedan hem igen.
Men alla andra som kom - TACK!
Ellie från falun kom iallafall! och det gjorde mig glad!
Sedan var det ju massa folk här ifrån östersund, en massa härligt glatt folk som gjorde min kväll!

Xerox och Nova var hos svärförälrarna, så nu har dom varit bortskämd. Nova fick till och med en EGEN säng!! dom är väl för söta Helenas föräldrar?!

Nova och såpbubblor.


såpbubblor


Xerox och Nova jagar bubblor


Nova spanar in en som hon ska äta.


Xerox kollar..äta bubblor.

Kommentarer
Postat av: Ellie



Ååååh jag är glad att jag kom! Ni är världens bästa värdinnor ;)

Puss & kram till er båda!

2009-09-15 @ 16:27:07
URL: http://elliefant.blogg.se/
Postat av: Angelica&Helena

tack så mycket gumman! du är så gullig du!



puss o kram från oss!

2009-09-15 @ 18:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0