lekstund med hundarna.

Nu är vi BAKIS! åh fy fasen, vad dåligt vi mår!
Träffade nyss helenas syster och hennes karl med deras hund så hundarna fick springa av sig, påväg hem så mådde vi så dåligt!
Men hundarna har fått leka iallafall, skönt!

Igår var vi på fest, vilket dagen idag avslöjar mycket väl!
Det var hos Marlene och det var himlans trevligt! :-)
Längtar tills jag ska få ha min fest nu! Har lärt känna så mycket härligt folk här i östersund!

Igår så fick Nova och Xerox leka med Lexi.
Dom leker så bra ihop och det är så roligt att dom har en rottisvän ;-)
Lite fakta om deras rottisvän är att hon kommer från en kennel i göteborg och hon är 8månader.
Xerox är precis ett halvår så det är SÅ roligt att han fått en vän!

Jag orkar inte skriva något mer denna gång, då jag inte mår så bra och inväntar en stor fet pizza!

Lite bilder från lekstunden med hundarna.

Adíos!


Här leker Xerox och Lexi


Nova och Lexi


Xerox


Lexi och Xerox


Nova Xerox och Lexi


Xerox Nova och Lexi


Xerox Nova och Lexi


Lexi (på rygg) Xerox ovanpå, såhär turas dom om, dom är såå duktiga!!


Lexa närmast hit och Xerox, han ser helt galen ut. hahah!


Xerox Alicia och Lexi

bilder från festen kommer lite senare, efter att vi har avnjutit våran pizza!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0