önskningar.

Jag är SÅ fruktansvärt trött nu igen!
Det kommer över mig i perioder och det är helt sjukt nedslagande när det väl kommer!
Helena är också dödstrött, vet inte vad det är?
Känns som om jag går och har lite feber hela tiden!

Igår gick jag en introduktion på ett gruppboende, det kan bli spännande att jobba där, det som inte var så jättetillfredsställande var arbetstiderna!
14-22 eller 10-22. Ingen lunch att gå hem till hundarna på heller!
Så om jag ska jobba där så måste det verkligen gå ihop med helenas och mina arbetstider.
Känns som om jag har kommit in i en ond cirkel vad gäller jobb och lunch.
Min högsta önskan är att få normala arbetspass och att få ha en timmes lunch att GÅ HEM på.
Det önskar jag mig mest av allt just nu!

Helena satt och räknade igår och vi kommer inte synas förrän på fredag nästa vecka, det är första gången vi är lediga samtidigt!!
Annars kommer vi bara att ses när man kommer hem på kvällarna, säga puss och godnatt. TRIST!
Jag vill helst bli miljonär eller miljardär, försörja oss båda, jobba ibland och sedan bara vara med helena resten av mitt liv! och guud vad tid man skulle ha över till hundarna också!

Nu ska jag ut med voffsingarna och sedan till jobbet. Helena är ju på ortopeden nu och har prakik, hon är såå duktig!

/Angelica

Nu är sommaren slut, nu blir det till att fota hösten!

Tänk vad liten han var här! och nova är såå fin!

Kommentarer
Postat av: lindis

hej :)

ja, det börjar ta sig nu :) känns jättebra :)

hoppas ni mår bra :)

pussis

2009-09-17 @ 12:58:13
URL: http://lindalofgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0