lite av varje

Hej hej.
Nu har jag precis varit och hämtat en födelsedagspresent till Helena.
Skulle posta ett brev också, till min vän Tessa som fyller imorgon, men då började det hagla
så-in-norden så jag fick vända om hem igen
Jaa, det gäller att börja i tid :-)
Nova och Xerox fick följa med till affären, satte dom utan för och tänkte att Xerox skulle börja
väsnas och skälla när jag gick iväg. Det gjorde han också, i början. Sen hörde jag inte ett ljud utifrån fast jag stod kvar i "dörren" och lyssnade!
Dom satt där så fint när jag kom ut gen.

Imorgon är gumman ledig OCH hon är SÅ duktig på praktiken!
Hon kommer att bli en sådan bra sjuksyster!
Funderar på att försöka ta mig ner på stan och inhandla ytterligare en present, men jag
vet inte om jag vågar, då jag kräks än.

Ser fram emot kvällen med min donna! :-)

Och jag ångrade mig! blir inge stan idag, det blåser ju sååå oerhört kalla vindar!!!
och inte en cykel har jag heller! Mitt framhjul är trasigt, men vet inte vad det beror på?
Svärfar kan du komma och kolla? :-)

Nu soffan med te!! mumma!

förresten så kunde jag inte hålla hemligheten om vad vi ska göra på lördag för Helena.
Jag ser ju fram emot det så mycket själv så det gick bara inte!
haha.
Så nu vet hon. Men hon tyckte det skulle bli jättekul då hon har vela åka dit länge!
Och på fredag när våran 1års dag slår in, så ska vi på relaxen och sedan hem och mysa.
bara vara och bara rå om varandra. Mysgt.
Sen på lördag så smäller det! :D

/A




Kommentarer
Postat av: Jessica

hej haha kunde du inte hålla dig:)

Ni får vara försiktiga när ni lämnar hundarna utanför affären,Det finns dom som tar hundarna och tar dom och andvänder dom som redskap när dom tränar "kamphundar" Bla.Jag lämnar aldrig hundarna själv utan ,dom för stanna hemm lr så får nån vara utanför och vakta dom.I vintras var det faktist 1 hund som för svann och många försök till att stjäla.

2009-09-28 @ 19:39:58
URL: http://jessicalejonhearth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0