jobb och sjukskrivning

När Helena är på jobbet så är livet PEST!
Själv är jag hemma och är sjukskriven, ska få göra en gastroscopi.
Det är säkert ingen fara, men förmodligen är det något som är fel med magmunnen.
Jag ser inte alls fram emot att göra en gastroscopi då alla jag har pratat med (som gjort det själv)
säger att det är det värsta dom gjort. Så, nej det är inget som kommer vara speciellt mysigt tror jag.
Som tur är så har Älsklingen lovat att följa med mig, tänk sådan tur jag har som träffat Helena!
Jag är så glad som faktiskt har VÄRLDENS bästa flickvän, på alla sätt och vis!
Nu sitter jag som sagt här, i min ensamhet och tycker lite synd om mig själv.. haha.
Det är trist att vara hemma själv! Jag har visserligen hundarna som sällskap.
Imorgon är Helena iallafall ledig! det ska bli så mysigt! men sedan jobbar hon i helgen igen :(

Jag är trött och orkeslös.

Har inget speciellt att berätta, eller jo jag kan säga att vi skulle anmäla oss till en inofficiell tävling i Gävle, men vi var för sent ute! Sista anmälningsdag var 18Sep eller något sådant, så det blev inget :(
Vi måste träna mer med Xerox, han är såå omogen och valpig än. Han kommer att hoppa på dommaren och vara alldeles för överförjtust! Inte bra!
Hur gör man?



/Angelica


Kommentarer
Postat av: Tinna

Det kommer säkert gå bra gumman. Om inte annat har du ju Helena att hålla i handen.

Kram på dej!

2009-09-24 @ 14:05:22
URL: http://tuvalii.blogg.se/
Postat av: evis

De kommer gå bra med gastroskopin, du får lugnande om du vill ha det!! Jag trodde att det skulle vara mycket värre än det var, har gjort mycket som var betydligt värre. Men det är lätt att gruva sig iallafall :-)

2009-09-24 @ 15:55:27
URL: http://rindbergemtehed.blogg.se/
Postat av: Jessica.s

Mamma gjorde en sån där och hon tyckte inte alls det var farligt:)

2009-09-25 @ 11:43:00
URL: http://jessicalejonhearth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0