Höstdag!!

Igår så fick jag öppna en födelsedagspresent jätte för tidigt;) En rosa ipod shuffle, den nya modellen som är ännu mindre!!!!Med texten "...From here to eternity..." på baksidan!!! wiieeeee jag blev superglad, nu kommer alla promenader och allt annat bli mycket mysigare! Mitt hjärta är bäst!!

Idag har det varit en vacker höstdag och vi har varit på stan och handlat 1-års present åt varandra...Angelica gick med Jessica och jag fick springa runt själv, men tillslut hittade jag det jag letade efter;) Så nu läääängtar jag massor tills på fredag!!!:) på stan åt vi även japansk buffe och åt som vanligt för mycket, men gott var det!!! Sen åkte vi vidare en sväng och hamnade på ixo-house där vi fann inlines för 50 kr, så numera har jag också ett par:) och vi var ute och åkte med hundarna en sväng, var jätteroligt:)


Ute bland de gula löven:) Min Angelica är det vackraste som finns, innuti och utanpå!!!
Jag älskar dig!!!!


/H

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vilket fint inlägg gumman!

DU är bäst! jag älskar dig!

kyss!

2009-09-29 @ 18:11:58
Postat av: Tinna

Åh, vilka fina bilder på er!

Hoppas ni får riktigt mysigt på fredag!

Puss å kram

2009-09-29 @ 18:44:11
URL: http://tuvalii.blogg.se/
Postat av: Maria M

tjusig mösa angelica, jag har en lika:) hihi!

Ha en mysig fredag tillsammans.

Föresten, de är alltid lika roligt att klicka in på eran blogg:) De finns alltid något kul att läsa om:)

Kram!

2009-09-29 @ 21:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0