Hemma med sjuk flickvän!

Min älskling är fortfarande sjuk:( Morgonen började med att jag klev upp kvart över fem, gjorde mig färdig för att mysa de sista minuterna med hjärtat innan jag var tvungen att åka iväg till praktiken.. då säger gumman - snääääälla du kan väl stanna hemma med mig idag? Eftersom jag ändå skulle följa henne till läkaren så stannade jag hemma och går till praktiken imorgon istället för idag...

Det finns ingen som är så söt som mitt hjärta....När vi sitter hos doktorn tittar hon på mig när hon blir osäker och väntar på att jag ska fylla i...men hon får säga själv och sen avslutar hon med -ja eller hur Helena? eller hur var det nu Helena? Hon är så söööööötast!!!!!!!!!Nu har hon iallafall fått sjukskrivning tom söndag, nu är det bara att hoppas att hon får må bra snart igen!!!



Jag älskar dig min pärla!!!!

/H

Kommentarer
Postat av: Angelica

Du är så snäll och söt med mig! jag älskar dig älskling! kyss!

2009-09-22 @ 13:04:54
Postat av: L

Nanni! Vi har lika smak du å jag! =) Ni är riktigt fina ihop!

2009-09-22 @ 14:47:24
Postat av: Angelica

Tack vad snäll du är, men jag känner ju några som börjar på L, så vilken av om är du?:)

2009-09-22 @ 16:27:59
Postat av: Jessica

Va snäll du e:)

2009-09-23 @ 12:13:10
URL: http://jessicalejonhearth.blogg.se/
Postat av: Ellie



Ja hon är BRA jävla söt den där människan!! Alltid samlad men när det är nåt hon inte vet eller förstår.. DÅ ÄR HON TAMEFAN SÖTAST PÅ JORDEN! Hahahah som när hon skulle leda oss ut ur valbo köpcentrum en kall vinterkväll.. vi åkte en mil åt fel håll. liiite arg var jag men ååh så söt hon var! hahah

2009-09-25 @ 02:58:51
URL: http://elliefant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0