Helena




Jaha, så sitter man här i sin ensamhet.
Saknar Helena som är på jobbet.
Jag blir bara mer och mer kär i henne för varje dag som går!
Hon är den vackraste människan jag någonsin stött på under mina 25år.
Hon är lättsam, snäll, omtänksam, rolig och så underbart vacker!
Hon tilltalar mig som ingen annan tidigare har gjort!
Jag har funnit min plats och den är här, hos henne..
Jag har faktiskt, på fullaste allvar, aldrig varit så kär!
Vi klickar så bra, på alla plan!
Jag tackar min lyckliga stjärna att jag fick möta denna kvinna och att hon blev min!

Jag älskar dig Helena!


Jag vill alltid finnas för dig!

/Din Essi

Kommentarer
Postat av: Helena

DU är väl den sötaste som finns!!!! det finns miljarder anledningar till att jag älskar dig!!!!!!! och jag blir mer o mer kär i dig mitt hjärta!!! du är det finaste jag vet! Kyss/din

2009-09-21 @ 16:13:48
Postat av: hanna

tack tack:) när firar ni ett år då?

Har föressnetn skrivit önskelista helena...i rubriken "there´s hope";);;);)

2009-09-21 @ 20:02:12
URL: http://ubbeohanna.blogg.se/
Postat av: carro

ni är ju väldigt fina tillsammans... oerhört bra passar ni ihop! :)

2009-09-22 @ 19:02:55
URL: http://nindo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0