full fniss..

AV EN BILD!!

Idag sov jag till 07.00 och gck ut med hundarna, sedan gick jag och la mig igen
och sov till halv 12. Trött och orkeslös har varit mitt mellan-namn den sista veckan.
Helena har varit på praktiken idag och jag tycker att hon är duktig!
Nova och Xerox ska ha en vilodag dag, dom har haft aktiviteter för sig hela veckan
så nu när det är söndag, blir det ingenting för dom små.
Lillen behöver vila också.
Nova vill inte ut på något längre idag, hon är nöjd sedan cykelturen i förgår och
lekstunden med Alma igår.

Jag är trött på att ha ont i magen och spy.
Jag längtar tills jag ska få göra gastroscopin, så dom kan tala om för mig vad som
är fel. Jag är rädd också, men tack alla för era pappande ord!

Nu ska jag slänga mig i soffan.
Helena duschar.

Förresten, nu på fredag så firar jag och Helena 1år tillsammans!
Det är exakt 1år sedan vi träffades då! :-)
Tiden går så fort.
Jag har en överraskning till Helena. Hon vet ingenting om det som
är bestämt att göra på lördag! så roligt! :-)

jaaa, soffan var det!

tjngeling!


Lägger upp dena bld för att det får mig full i fniss varje gång jag ser den!
Den är ifrån när jag råkade slå Stackars Helena på näsan.. ;-P



Kommentarer
Postat av: Helena

Älskling du måste säga vad det är för något...jag dör för jag är så nyfiken i en strut!!!!!!!!!

2009-09-27 @ 17:34:12
Postat av: lindis

hej :)

ja, nu har jag gått ner 15 kg och är 19cm mindre i midjan :) det tar sig :)

hoppas ni mår bra och grattis till den väntande 1årsdagen :)

pussis !

2009-09-28 @ 10:14:44
URL: http://lindalofgren.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hahah jaaaaa veeeet vad det är:)Ska sms dig lite senare A:)

Greger fyller år på torsdag så ni är välkomna på tårta om ni vill:)

2009-09-28 @ 11:43:32
URL: http://jessicalejonhearth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0