Xerox

Ja sådär, då ar det  klart! Nu den 7november blir det Xerox
första utställning! nu är han 7månader och vi har hittat en
utställning väldigt nära oss, bra som första utställning! :)
i hoppas på bra ord och på att han sköter sig ;)
Men han är så duktig lillkillen när han väl vill, hoppas bara att
han vill den 7novemer ;D
Imorgon så ska vi träna lite med honom, det blir lite lydnad och så,
han haltar fortfarande så det blir inget avancerat!

Nova är skendräktig och har tuttar som en kossas juver! *slår mig för pannan*
Dags att sterilisera henne också. Vi har lagt undan pengar till det, så snart så!

Helena sover och jag sitter här, för jag kan nämligen inte sova, just nu!
jag blir smått galen, då jag är såå trött men inte kan sova! *suck*...
Så då passar jag på att skriva ett inlägg, så jag kan fördriva tiden lite iallafall.


Sitta kan han också.. hahaha ;)


Hopp och lek på ängen, han är alltid lika glad den här killen :)


(Plexus är Xerox pappa)


Imorgon ska vi ta lite höstbilder på voffsingarna!

/Angelica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0