Xerox saknar Lexi

Idag var vi ute och tog en långpromenad med hundarna.
Vi satte frolic i träd, klämmer fast dom i barken liksom och sedan får dom söka
rätt på godiset, Nova är ju en hejjare på det där, men hon har gjort det många
gånger också. Det ar första gången Xerox gjorde det men det gick bra.
Han klättrade också upp med framtassarna på träden och sökte rätt på några stycken.
Sedan så körde vi lite personsök, men denna gång släppte vi båda samtidigt.
Och sedan blev det lekstund för hundarna med ett däck som vi inhandlat och
Helena och jag tog oss lite kaffe på en stubbe i skogen. Var så mysigt!
När jag fyllde år så fick vi en grill av mamma o pappa som man kan bära med sig,
den ska vi inviga snart! Börjar bli kallt och mysigt nu och vi tycker ju om att vara
ute mycket, både jag och Helena, så vi ska ta grillen, hundarna och något att grilla
och bege oss ut i skogen, hitta det perfekta stället och mysa till det medans hundarna
får springa fritt.
Förresten, idag så var det någon typ av skol-orientering i skogen och Xerox var lös,
men han brydde sig inte nämnvärt över alla människor som gick förbi.
Vi hade ju koll så han inte skulle springa fram och skrämma någon, men han låg eller lekte
i godan ro han! Var så sköt att se!
Han förstår att vi är hans flock!
Nova är det ju aldrig några problem att ha lös, då hon aldrig går fram till någon annan utan
våran tillåtelse.. Så det blir liksom bara Xerox att "vakta" lite extra, så det är ju inge jobbigt
och det behövs ju tränas på!

Jag hade kameran med mig, SÅKLART! som ALLTID! Men så när jag tog första kortet så
tog batteriet slut :(
Förresten så saknar nog Xerox sin vän Lexi.
Hon löper, men snaaaaart kanske dom får ses!!!

/Angelica

Ja ni ser vem Xerox är va? hahaha! tycker han ser så rolig ut på
det här kortet, heeelt galen! hahah! och längst fram har vi fina
Lexi! Xerox och Novas vän.


Lexi visar magen och xerox vill äta henne för hon är så söt ;)


Våran björnunge!


Xerox, Nova och Lexi. Sååå fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0