Underbara människa!

Ska försöka uppdatera så gott jag kan.. har ju hänt lite sen sist vi skrev..

I måndags så var jag och gjorde en gastroscopi, eller försökte! Det gick inge
bra.. Jag fick lugnande och dom provade 2 gånger, men jag fick panik och drog upp
kameran ur min hals.
Dom skulle då skicka en remiss till röntgen så jag skulle få röntga istället, men då
kanske det skulle ta en månad till!
Helena blev arg och sa att dom fick skicka en akut-remiss till röntgen, men det kunde som
tydligen inte göra.
Då gick vi ner och satte oss på akuten och där fick vi hjälp efter 3 timmar.
Gumman min är underbar, jag säger då det!
Eftersom jag har rasat 6kilo i vikt så ville Helena att dom skulle ta ett el-status på mig
(om det var så det hette), det ska iallafall mäta salter och sådant i kroppen.
Med tanke på att jag har kastradkräkningar 10-15 gånger per dag så trodde jag att jag
skulle vara nära döden (jag känner mig så)..
Så Jag fick ta lite blodprover och hade bra värden förutom att blodvärdet var lite dåligt.
Så det var ju iallafall bra.
Så nu väntar jag på att dom ska ringa från röntgen så jag kan få komma in och göra
det där någongång. Ska bli så skönt när dom kommer på vad det är för fel, så jag kan
må om vanligt igen!

Men jag är så glad att jag har Helena, jag hade aldrig ens tagit mig iväg utan henne!
Hon har stöttat mig och hjälpt mig SÅ mycket! Tagit hand om mig och varit så snäll
fast hon är så utmattat själv!
Jag hade aldrig kunna få en bättre flickvän! ALDRIG!

Jag älskar dig Helena Jacobsson!

Igår var vi till veterinären med Nova, hon har om en ful knöl på sidan.
Var in och dom trodde att det kanske var en tumör!
meen herreguud, tar aldrig eländet slut?!
Vi beslöt oss iallafall för att operera bort den, så det ska vi göra nu på måndag.

Livet känns ganska tungt nu. Ekonomin är inte den bästa, Helena är psykikt utmattad
och jag är fysiskt och psykiskt utmattad. Nova har en knöl som ska opereras bort och
Xerox haltar och har anti inflamatoriska mot det.
Men vet ni vad? jag hade inte vela vara med om allt det här med någon annan är min 
älskling! Hon är fantastisk!
Nu ska jag gå och köpa en lite blombukett till henne!
Jag har lagat mat och gjort scones till henne, så hon kan äta lite gott när hon kommer
hem ikväll från praktiken.

Funderar fortfaranade på vad jag ska köpa åt henne i födelsedagspresent? ;)


var på ängen med hundarna för ett tag sedan. Det låg då en tät dimma över
hela ängen och man såg inte långt framför sig, men det var mysigt.
Tyvärr är det taget med mobilkameran, hade jag haft min kamera så hade det
kunna blivit en del grymma bilder, ni får nöja er med dessa :)






Lite kort från idag, knäppte med mobilen så det är inte världsbra.. har dessutom nå fel
på min mobilkamera.. men ta det som det är ;)









/Angelica

Kommentarer
Postat av: Helena

Du är bäst gumman!Jag älskar dig överallt annat!



Puss

2009-10-30 @ 08:29:26
Postat av: Karin Hugg

Man gud vad hemskt att försöka göra gastroscopi vaken... hua, när jag skulle göra gastro.. så fick dom söva mig, det funkade jättebra.. minns ingenting. Be om att få bli sövd om dom inte kommer på något annat.

2009-10-31 @ 08:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0