spår och lek!

Nu har jag varit ute en sväng med Xerox och kört lite lydnad
och lite söklekar. Idag blev det godis-spår!
Lillen haltar ju så vi måste ta det lungt med honom. Men lydnad och så i fin form är
det ingen fara att köra :)
Sen efter Xerox så tog jag ut Nova på ensampromenad. Vi gick först in i skogen där jag
la ett spår till henne. Sen så gick vi en runda på kanske en halvtimme-40minuter så
att spåret skulle hinna lägga sig i backen, efter det så gick vi tillbaka och jag sa åt
Nova att spåra, hon visste ju inte vad hon spårade efter eller någonting, men jäklar
vad hon spårade där jag hade gått, hon spårade och spårade och spårade, och hon klarade det!
Hon är så duktig våran tik! Jag älskar henne! och är SÅ stolt över henne! :)

Våra duktiga och fina hundar!


Tjeeena Nova! ey! hööru, ska vi leka?! (Nova är skit trött på honom)
haha


Lilleman!


Donnan


/Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0