Saknar mina vänner..

Nu tvättas det för fullt och städas.
Helena är på praktik.
Xerox haltar än, men idag var jag Nova och Xerox ut i skogen och körde lite sök och spårade lite.
Så nu ligger dom här, helt utslagna på golvet! Jag tycker om att ha alérta hundar inomhus
och när man går ut så blir det mortor i dom!
Bode Nova och Xerox har en väldigt bra "av" och "på" knapp!
Inne=lugn, sova.
Ute= stojj och kul (inte alltid, för ofta blir det bara koppelpromenader också)
Nova har jag alltid lös, hon är så duktig!
Den lille över vi på att ha lös, som ni tidigare läst och det går mycket bra!
Idag ska vi tejpa hans öron!
Imorgon ska vi dricka lite vin och äta god mat. Bara mysa och ta det lungt.

Kanske åker vi till helenas mamma och pappas stuga i helgen.

Jag saknar sandviken, eller inte själva sandviken kanske, men alla mina underbara vänner!

Nä nu ska jag fortsätta här.

tjing!




Jag skulle kunna lägga upp hur många som helst, men det får räcka där, är så segt med uppkopplingen idag.
Men jag har inte glömt er andra, så ni vet! :)

Jag saknar ALLA mina vänner, och ni vet vilka ni är.. även om jag inte hunnit få upp ett foto just här!
Kram till er!

/Angelica

Kommentarer
Postat av: sara

Och vi saknar dig ♥

2009-10-18 @ 14:32:44
URL: http://fannymaries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0