Redan ett underbart år tillsammans..

..jag älskar dig mer än någonsin
och är fortfarande VANSINNIGT förälskad i dig!..

Nu ligger vi nyvakna här i sängen och myser.
Idag firar vi 1år! Gud vad tiden har gått fort!
Jag minns när Helena skulle komma till mig, för första gången, gud så
nervös jag var! Men jag försökte behålla lugnet! *fnissar*.
Nova och jag mötte henne på perrongen i Sandviken och Helena var lika
nervös som jag!
Vi spenderade kvällen med lite vin och sedan låg vi och pratade
in på småtimmarna.
Jag mådde bra! Jag mådde så jäkla bra!
Jag visste redan från första stund att jag ÄLSKADE denna kvinna!
Det var ofrånkommligt! Vilken underbar kvinna!!
Jag måste ha gjort någonting VÄLDIGT bra i livet för att få möta henne!
Jag ser fram emot många långa år tillsammans!
Resten av åren ska vi skriva som vi själva vill, precis som med det som nu passerat
förbi, det är också egenskrivet!
Aldrig har jag haft det så underbart bra och harmoniskt med någon!


Jag är så glad - Jag har hittat hem!
Jag är  en MYCKET lyckligt lottad kvinna!



Jag älskar dig Helena!

/Angelica



Kommentarer
Postat av: Jessica

Grattis till er båda 2 igen hoppas ni får en super bra och gosig dag:)

Finns tårta här hoss oss om ni vill komma förbi och ha;)

2009-10-02 @ 12:24:41
URL: http://jessicalejonhearth.blogg.se/
Postat av: Nina G

Grattis till er och kärleken! :)

2009-10-02 @ 15:11:42
URL: http://regnbagsfamiljen.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0