märgben är....



GOTT!


I förgår var vi ut, först åkte vi hem till en kompis som fyllde år, efter det
så blev det krogen för alla inblandade :)
Efter krogen så fick vi skjuts hem,men vi stannade på MAX och avnjöt
en hamburgare! Fasen vad gott det var!

Igår mådde man som man förtjänade.

Ringde läkaren idag, ska dit senare. Fick nå plåster som kanske skulle göra
att jag slutade kräkas, men jävlar vad dåligt jag mådde när jag hade det på mig!

Jag blev yrslig, konstig och tung i huvudet, hjärtklappningar.. Ja allt i en härlig symbios! så det sa jag
till läkaren när jag ringde idag, så sa han att jag skulle ta av mig plåstret.
200kr, kostade dom, för att använda ett av dom! herreguud!

Annars så kom svärfar förbi igår, varken jag eller Helena hörde det då vi låg
och sov. Han lämnade 3 STORA råa märgben till hundarna! Och jäklar vad dom har
gnagt på dom! På bara någon timme så hade dom gnagt bort både kött och märg!
TACK svärfar och svärmor! Dom ÄLSKADE det!
När jag köper märgben så finns det bara små tråkiga råa i affären, det är ingenting att jobba
med för våra hundar och dom har ju gnagt upp allt som finns att gnaga på dom där små på bara 10min!
Så det var riktigt härligt med REJÄLA ben!

Mys i soffan med mig!


Mys i soffan med Helena


Härliga ben va?


Xerox ÄLSKAR märgben


OCH

Nova liksaså!

Kommentarer
Postat av: Mary.

Oj vilket kalas! Märgben, det är grejen ;0) Vadå plåster? Varför kräka?

2009-10-15 @ 13:42:09
URL: http://mariekexxet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0