lite allt möjligt! men tjejfest vill jag ha!!

Nu har jag fått några kommentarer där folk funderar
varför jag kräks.
Jag var ju dum som inte berättade det tidigare. Kan tänka mig
att folk blir fundersam!
Jag har förmodligen fel på magmunnen, att den är slapp, så därför
kommer maten upp igen, ibland inte mat, ibland galla och sådant.
Men det ska göras en gastroscopi om ett tag, väntar bara på att dom
ska ha tid för mig, men det har dom nog säkerligen snart!
Så, nu vet ni det :)

Annars så vill jag bli veterinär! ja, det vill jag.. Jag vill plugga klart mina 1,5år
som jag har kvar på gymnasiet och sedan läsa upp betygen så jag kan få bli
veterinär. Det är en dröm.
Men jag vill även bli brandman, polis (jobba inom narkotikaroteln), djurskötare,
sjukgymnast, naprapat, massör, pilot och miljonär.
Ja, det är lite av vad jag vill bli..

Men jag har ju hela livet på mig.. eller? ;)
Bra med mål, men ännu bättre med delmål! jajjamensan!

Nu ska vi snart iväg till veterinären med Xerox som haltar och stöder konstigt
på benet. rööngen nääästa!

hejsvejs! :)

Just ja! Vill ha en sådan här fest igen! (utan killar denna gång)




Kommentarer
Postat av: Marre

Ja fan en sån fest får vi fixa ;D

2009-10-16 @ 13:56:38
URL: http://klenmarlene.blogg.se/
Postat av: Angelica

ja absolut!:D

2009-10-16 @ 16:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0