Helgen!

Helgen har varit bra...i fredags blev det bara lugnt eftersom att vi var trötta....igår städade vi  o sedan tog vi oss några välförtjänta öl, åkte till Charlotte, tog en runda på krogen..:)
Idag mår vi faktiskt oväntat bra:) Gumman ligger och halvslummrar här brevid på soffan, Xerox ligger och myslåter i mitt knä, Nova ligger och snarkar ute i hallen och Phoebe ligger nog och sover i någon vrå...härliga söndag;)


Du & jag



Jag är så otroligt lycklig att jag har denna underbara kvinna vid min sida!!!!!!

Jag älskar dig in i evigheten....

Du & jag föralltid!!!

 

/H





Kommentarer
Postat av: Angelica

vad fint du har gjort gumman! jag älskar dig med, ända in i EVIGHETEN och tillbaka! kyss!

2009-10-11 @ 16:28:43
Postat av: Tinna

Awww, finingar!

2009-10-11 @ 18:42:32
URL: http://tuvalii.blogg.se/
Postat av: Carolin

Hallå? Har jag missat något här eller?? Två hundar? Lydnad? Fan vad roligt! Kan jag lova om jag har vägarna förbi att jag kommer att hälsa på=) Nu lägger jag till din blogg på min blogglista =)

2009-10-13 @ 13:17:45
URL: http://www.gabbes-hundar.blogspot.com
Postat av: Pappsem

2009-10-13 @ 20:46:15
Postat av: Pappa

NI e jättesnygga bägge två

2009-10-13 @ 20:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0