Grävlingsfällan!

Nu har vi nyss kommit in från en skogspromenad med hundarna! Förra veckan kom gumman hem och berättade att hon hade hittat någon slags fälla som låg gömd under ett träd...hon trodde att den var till för att fånga grävlingar, hon blev så rädd att hon inte vågade kolla närmare med en pinne och var rädd att hundarna skulle trampa i den så den slog ihop - så hon konstaterade att den skogen var farlig att gå i och att jag skulle tänka mig för om jag gick dit!

Idag så visade hon mig denna grävlingsfälla......När jag kommer fram ser jag att det är en sån här kontroll som man har när man orienterar   --------------------------------------->




Haha hon är för söt och gör min dag!!!! Jag älskar dig Angelica, du är den roligaste jag vet!!!

/H

Kommentarer
Postat av: stefan

jaahhhaaaa!!!vi blir inte sååååå förvånade här hemma!!!!!!!! visst är hon väl för goooooooo! man kan se scenen framför sig,med pinne, hundar och skräcken lysande ur hennes ögon.För att sedan komma hem ock berätta med stor frenesi!! ha ha ha ,puss på er!!!

2009-10-18 @ 14:20:27
Postat av: My

hahahahahahaha nån som kanske aldrig har vart med på orienteringen i skolan?? De här va ju i stil med den stora flugsmällan! :D

2009-10-18 @ 14:22:12
Postat av: Jessica

både jag och greger fick oss ett gott skratt nu helena haha:)



Kram

2009-10-18 @ 15:46:10
URL: http://[email protected]
Postat av: Jessica

:D

2009-10-18 @ 15:46:55
URL: http://jessicalejonhearth.blogg.se/
Postat av: Karin Hugg

Hihi va roligt :)

2009-10-18 @ 16:31:03
Postat av: Anonym

Varför är jag inte förvånad? ;)

2009-10-18 @ 18:22:27
URL: http://flatfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0