Godmorgon:)

Idag fick jag sovmorgon till halv åtta då jag skulle ta ut hundarna... och nu sitter jag och dricker kaffe och tar det lugnt innan jag börjar jobba kl 13:) Älsklingen tar lite välförtjänt sovmorgon eftersom hon annars kliver upp och tar ut hundarna de dagarna jag jobbar morgon, vilket är jättesnällt eftersom jag är toktrött när jag måste gå hemifrån 06.00. Nu är det tre veckor kvar på min praktik och det går bara bra och jag har gjort mycket roligt:)

Vi var även duktiga och gick på gymmet igår:) Vi blev även påminda om att de har box-pass och jag tänkte genast på den gången vi gick på box.....och drog slutsatsen att det kanske inte är någon bra ide och gå på det igen - förutom för att gumman ska få skratta åt min dåliga kordinationsförmåga....*haha*

Nu blir det snart till och väcka gumman och se om hon vill följa med på en långpromenad med våran Nova!:)



/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0