Första snön.

Idag så vakande vi.
Trötta sedan gårdagen.
Multichallenge-gallen gjorde sitt igår,men vi somnade så skönt!
Igår cyklade vi med hundarna också, för att Xerox ska få öva,
blir inte så roligt när han blir 1år, aldrig har cyklat också ska man
prova det, drar han iväg då, då ramlar man ju!
Men igår var andra gången vi cyklade med honom och jag kan ju
inte säga annat än att den lille är oerhört duktig!
(Bör tilläggas att vi inte cyklar långt med honom då han är så liten än)
Sedan parkerade vi cyklarna och gick en sväng i skogen med dom.
Så dom var trötta igår och förhoppningsvis idag också! ;)

nova och xerox leker


Xerox har fått tag i ett nerhugget träd!


Ja, som sagt..För dom här hundarna räcker det inte med en pinne,
dom tar gärna hela träd eller stockar!


Nova och Xerox




Jo, hur som haver, så vaknade vi i morse och jag går in på toaletten.
Då hör jag Helena från sovrummet - Äääälskliing, det snöar!
snöar? Nä, du skojar med mig? svarade jag.
Skyndade mig ut från toaletten och drog upp persiennen i rummet
och taaadaaa, nog var det snö alltid! :)'

Den kommer ju inte att ligga kvar, men det var såå mysigt.
Så nu sitter vi här efter morgonturen med hundarna och
dricker te och äter macka och har levade ljus på bordet!
och tittar ut på hur snön faller från himlen!
Och inte nog med det, nu när vi slog på tv:n så är det (typ) Världens BÄSTA
film på 1an! The Notebook! Helt underbar film!

Nu väntar vi på att äggen ska bli klara!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Tinna

Åh vad mysigt... Jag vill också ha snö!!

2009-10-04 @ 11:20:31
URL: http://tuvalii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0