Multihallen

Idag var jag, älsklingen, mamma, pappa, Lina o Roger på multihallen och åkte gokart, löste banor på boda borg, skjöt runt i laserhallen....var hur roligt som helst!! hade varit jätteroligt om Angelicas föräldrar också varit med, men är ju en bit och åka...:( Här kommer lite bilder från dagen:

Dax för gokart, och jag var den enda som ville ha den vackra overallen...


I full fart....


Baby på väg mot mållinjen:)


Mamma och jag på boda borg i ett rum...


Angelica och kossan:)


Baby klättar för fullt:)


Roger och Lina tar en paus..


Baby, mamma och jag redo för laserhallen!:)


Har haft så otroligt roligt idag....tack alla och tack älskling för denna dag!!! Du är bäst och det finns ingen som jag har så roligt med som med dig!!!


/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0