Kärlek som vackrast



Du som vackrast när du glittrar av liv,

Tillsammans formar vi våra kommande kliv

Vi sjunger en duo du och jag


Med dig skiner solen i varje vrå, lycka är vi två

Din kärlek är det vackraste en människa kan få

Jag vill stå vid din sida tills mitt hjärta slutar slå,

Tillsammans med dig de vackraste frön så

Kärlek som vackrast när den består av dessa komponenter


Kärlek som vackrast

Du som vackrast

Vi som vackrast

Kärlek som vackrast när den består av dessa komponenter



/H



Kommentarer
Postat av: Angelica

Men gud vad vackert skrivet gumman!

Du är så duktig på att skriva och dina ord

berör! Du gör mig varm inombords, tack för att

du värmer mig!

Jag älskar dig min vackra!

kyss /Din

2009-10-25 @ 12:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0