presenter!

Jeeehoooo!
Ni kan aldrig gissa vad jag fått av Helena i 1års present!
Jag har först och främst fått ett underbart guldsmycke,
som föreställer 2 guldhjärtan som sitter ihop!
Jag ÄLSKAR det här smycket! Jag ska ha det på mig dag ut
och dag in! Jag blev så glad!
Tänk er att få ett halsband av den ni älskar mest i hela världen
som dessutom är 2hjärtan som sitter ihop!!
Kan ju inte vara annat än en underbar symbol!
En symbol för oss!
Och hjärtat berättade sedan att hon aldrig någonsin har köpt ett
smycke till någon som hon varit tillsammans med, och då kändes
det ännu mer betydelsefullt! :)
Så släng er i väggen, alla Helenas ex!

Sen fick jag lite underkläder, alltid behövligt! :)

Sen idag så var vi ner på stan en snabbis, för jag hade tappat mitt
bankomatkort, så jag skulle kolla runt pålite ställen där det kunde
tänkas vara. Då ska Helena in på ticnet, jag undrade ju såklart
vad hon skulle göra där??
Då hämtade hon ut 2 biljetter, gissa till vem, till vad?!
JOO, Melissa Horn!
Ytterligare en favorit för mig!
Så nu ska vi se både Lars Winnerbäck och Melissa Horn!!!
Jag älskar deras musik!

Återigen - Jag är SÅ lyckligt lottad! :)

Jag älskar dig gumman


I detta paket var....


Dessa!! :)



och i detta paket var....


Detta!! Jag älskar det!


/Angelica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0