Dags att laga mat.

Idag har jag snurrat runt på sjukhuset, Helena är för underbar!
Hon tog leigt dom timmarna det blev och följde mig, visade vart
jag skulle och gick med in. Hon är för underbar mitt hjärta!
Jag äntligen har funnit den jag vill leva med RESTEN av mitt liv!
TACK för att du finns för mig gumman! Jag älskar dig över allt annat
och alrig ska jag sluta älska dig! Du är den vackraste människa man någonsin
kan träffa på!
l

Nu ska jag slänga ihop lite mat så gumman min har matlåda imorgon!
Och städa lite ska jag också göra!
Man måste ju dammsuga minst 2gånger per dag här! Det är inte lätt att
ha hund inte ;)

Jag lovade också att vi skulle ta höstkort på hundarna, dom kommer,
har bara inte tid just nu!

/Angelica

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tur att att ni har varandra

2009-10-20 @ 16:35:03
URL: http://jessicalejonhearth.blogg.se/
Postat av: helena

JAG ÄLSKAR DIG SNUTTAN!!! och vill leva resten av mitt liv med dig!!! du är den finaste jag vet!!!! Kyss

2009-10-20 @ 18:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0