1års dag!<3

Idag har jag och hjärtat varit ett par i 1 år, herregud vad tiden gått fort!!! Jag älskar bara denna underbara kvinna mer och mer och är fortfarande lika kär och galen!!:) Förut hade jag aldrig kunnat tro att det fanns någon så oerhört underbar, vacker och snäll....men nu vet jag och jag är oerhört lycklig att jag har världens bästa flickvän som jag älskar över allt annat och som älskar mig tillbaka med sån oerhörd värme!!!
Idag har jag fått en rosa peakmössa, en rosa-blå palestina sjal, en dag på relaxen, en dag på boda borg...hon är för söt min gumma!!!:)



wiiieeeeeee...så fina!!!!!


Nu ska vi mysa ner oss med massa ost och kex och annat gott:)
Kort från ett år sedan....

Världens vackraste!!!!!!
Jag älskar dig!!!

/H

Kommentarer
Postat av: My

Vilken härlig bild på er, de bara skriker kärlek om den! =)

2009-10-03 @ 08:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0