älskade, älskade du!

Idag har Helena varit på stan och fixat med massa ärenden.
När hon kom hem så hade hon köpt 4stycken fina linnen till mig! 2 turkosa (olika modeller) ett vitt och ett svart!
Jag blev så hemskt glad!
Jag behöver ju verkligen nya linnen och det hade hon observerat! Hon är så söt min tjej, så snäll med mig!
Tack gumman! du är underbar!!
Hon hade även köpt ett par bikinitrosor till sig själv, jättefina!
Du passade så bra i dom älskling!!!
Du är det snyggaste och sexigaste som gått på denna jord!!!!

Nu sitter vi här och ska snart äta lunch.. Idag blir det en härligt lätt och god lunch, hemligt vad det blir ;-)

Nu ska Helena göra lite caffe latte till oss! Idag när det är så grått ute så ska vi ha det lite mysigt.
Kolla på en film och äta gott.
Rå om varandra och våra älskade djur!




Kommentarer
Postat av: Helena

vad söt du är gumman...du är det finaste och sexigaste jag vet!!!!puss o kyss älskar dig:)

2009-05-26 @ 17:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0