levande ljus, bad och mys!

Igår var en underbar dag!
Jag var på introduktion till ett jobb, kom hem vid åtta på kvällen.

Öppnar dörren och ser levande ljus i lägenheten, på toan i köket och i sovrummet!
Helena kommer fram till mig som precis har stängt dörrren och kysser mig, vi går in i köket där på bordet står en stor sallad, levande ljus och en kall öl!
Jag blev så glad och det var så mysigt!
Aldrig har någon gjort något sådant för mig tidigare, jag fylldes med en känsla av välbehag och en fruktansvärd kärlek till denna vackra kvinna som satt mitt emot mig och log.
Efter maten så gjorde hon ett bad som vi kröp ner i tillsammans och myste, jag drog in varje sekund av lycka!

Min kvinna är underbar! Hon är snäll, rolig, generös och öm!
Jag älskar henne mer och mer (hur det nu är möjligt, trodde jag redan älskade allt jag kunde) för varje dag!


-Du är fatastisk älskling! Du gör mig lycklig och jag ÄLSKAR din trygga famn!
Med dig är jag aldrig ensam, men dig är jag stark, tillsammans klarar vi allt!
Du är mitt allt, du är min lycka och min glädje, du är mitt hjärta!
Jag längtar efter den dagen då vi blir fru och fru! Du och jag tillsammans, förevigt här och nu!

Du är mitt livs vatten! Livets vatten!

Jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Helena

DU ÄR VÄRLDENS SÖTASTE!!!!!! Jag älskar dig över allt annat gumman min! Jag vill inget annat än att vara din fru, att vara din i evigheters evigheter!!!!Puss mitt hjärta

2009-06-13 @ 15:42:59
Postat av: My

Åh så underbart att komma hem till nå sånt!

2009-06-13 @ 22:23:04
Postat av: Angelica

ja det var det verkligen! :-)

2009-06-14 @ 10:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0