Världens bästa!

Finaste smset fick jag idag; Gud vad jag älskar dig gumman min. Du är min totala lycka och jag är så glad att du är min. Jag älskar dig!Puss

Hon är bäst, hon värmer med små ord och förgyller hela min vardag!!! Jag måste ha gjort något oerhört bra i mitt liv som fått träffa dig;) Jag älskar dig min essi!!!

Nu har jag en lime- cheesecake inne ugnen:) Det är nämligen så att jag ska göra en god middag till Angelica tills hon slutar...ska göra lax, ris, sallad( eftersom hon älskar min sallad av någon anledning) och till efterätt blir det cheesecaken då:) Hon förtjänar det mer än någon annan som är så duktig och jobbar andra helgen i rad nu!! Så avkoppling ska hon minsann få när hon kommer hem!!!!


Vackraste och våran Phoebe!!!

Dags att ta ut cheesecaken nu:)
/H

Kommentarer
Postat av: Ellie



Ja du är då en hyvens kvinna Helena! Ujujuj vilken tur hon har fru Karlsson som har det så bra! :)

2009-07-19 @ 17:13:51
URL: http://elliefant.blogg.se/
Postat av: Anonym

;) kärlek... så vacker... (L) Ni är vackra. Kram Lilly

2009-07-19 @ 20:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0