sandviken, pride och HOTELL!

tjolahopp!
Nu har vi varit i sandviken sen i fredags!
I helgen var vi hundvakt då mina föräldrar hade besök från sthlm och boden.
På lördagen så var vi på valpträff i Avesta, en vän till min skjutsade oss.
i söndags var vi bara hemma och vilade.
På måndagen så gjorde mamma och pappa klart det sista i stugan för att ta sig hem efter att dom haft besök, då skulle mamma koka upp diskvatten, när det var klart så tappade hon kastrullen över sin underarm så hon skollade hela armen!
så hon fick både andra och tredje gradens brännskada!
På tisdagen så tog dom in mamma på sjuklhuset igen och konstaterade att hon kanske klarar sig från en hudtransplantion.
På onsdagen så skjutsade pappa och mamma oss runt så vi visade helena staden, sedan åkte vi in till IKEA och Valbo och handlade doftljus. På kvällen så skjutsade pappa oss till Jenny, en vän till mig, som klippte oss.
Idag har vi varit och solat och sedan har vi inte gjort så mycket mer
Idag berättade mina för'äldrar att eftersom jag fyller snart så ska vi få bo på hotell i sockholm! som dom bjuder oss på!
Vi ska få bo på scandic Sergel PLAZA som ligger alldeles vid sergelstorg!
vi lägger ut bilder sen, från allt!! :-D

kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: jessica

hoppas ni får det toppen bra

kram

2009-07-30 @ 19:05:01
URL: http://jessicalejonhearth.blogg.se/
Postat av: suzanne

Men vart ligger Sockholm ????



Trist att din mamma skulle bränna sig så illa !!

Ni får hälsa

2009-07-30 @ 19:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0