dagstur

Idag är det lite svalare och skönare i luften.
Någonting underligt hände oss i natt, vad det var tänker jag inte gå in på här.
Men underligt var det.

Idag vaknade vi sent, jag gick ut med hundarna och Helena låg kvar i sängen, sedan diskade jag och väckte gumman min, frågade om hon ville ha gröt till frukost och fick ett "ja" till svar. Hon var helt slut idag och likså jag.

Efter frukosten så gick vi ut med hundarna, vi gick upp till en äng som ligger alldeles ovarför där vi bor, vi kastade lite kong och lekte lite, Helena plockade blommor som nu står så fint på köksbordet.

Vi har fler och fler läsare på våran blogg och vi tackar så hjärtligt för det! Förtsätt läs, för snart ska vi börja ställa ut Xerox och hans resultat kommer att finnas här, givetvis massa massa bilder också! :-)
Vi längtar tills vi kan ställa ut honom! weeeei!!

Nu lite bilder från idag!

ute och går. lillen växer och gror! 16veckor är han nu, så nu är han långbent och inte så fager! haha ;-)


Såhär ser xerox och nova ut när dom sprungit genom det höga gräset på ängen! haha! fullt med frön i ansiktet!



några kort på dom båda!



Nova


Xerox


familjen!



Denna kom förbi och hejjade lite. fin fjäril!


Älsklingen plockar blommor


Kommentarer
Postat av: Hyttbackens j-lo "Sally"

Hejsan!! Min matte hittade er sida och OJ!OJ!oj! Vilken skönhet min son är!!! Har hans syster hemma...och ja..hon blir inte så tokig hon heller!! Väntar med spänning på hans resultat i fram tiden...Hans syster ska på utställning på onsdag...Ha det så himmla bäst så hörs vi Kramar i massor från oss!!!

2009-07-03 @ 20:25:20
Postat av: Angelica och Helena

Men gud vad roligt att höra ifrån er! ja han är en riktig skönhet! (med stark vilja);-)



Hör gärna av er om hur lilltjejens resultat blev!!!



många kramar från oss!!!!

2009-07-03 @ 21:24:33
Postat av: Marre

Hej! Hoppas allt e bra med er :) ni ser ut å ha de bra iaf :P bra de! Hoppas vi ses snart :)

Pyss å klam på er, vovvarna å lilla phobes :)

2009-07-05 @ 12:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0