här och nu

Den här dagen har varit fantastisk!
I morse åt vi frukost och kollade klart på en film som vi började kolla på igår.
Sen så skulle Tinna, en av Helenas vänner komma hit, så under tiden vi väntade på henne så åkte Helena och handlade fikabröd och hämtade en present till mig, eftersom jag fyller år snart! (i september)..
När hon kom hem så hade hon nybakt go bulle och min present!
Jag var så nyfiken att jag sprang runt henne hela tiden och jag frågade försiktigt om jag fick känna på paketet och det fick jag.. Jag kunde inte gissa vad det var!
Jag hade önskat mig en ipod, men det visste jag att jag inte skulle få då dom är dyra..
Jag frågade om jag kunde få öppna det nu.. Helena svarade "ja det får du väl men då får du mindre paket när du fyller".. det gjorde inte mig någonting, jag fingrade på kartongen och öppnade den.. och vet ni vad?!
Däri låg en ipod, en godis rosa,  som hon även har graverat in -jag älskar dig- på! Jag blev så glad, så glad!
Nu ska den fyllas med musik så jag kan ha den på tåget ner till sandviken!
Jag älskar dig älskling! Du är så underbar på alla sätt och vis!
Jag förstår inte vad jag har gjort för gott här i världen, men jag måste ha gjort något hemskt bra som fått träffa den mest underbara kvinna i hela världen!!

Sen kom Tinna, det var första gången jag träffade henne, men Helena hade pratat så mycket om henne och jag såg verkligen fram emot att få träffa henne! och hon var över alla förväntningar! Snäll, rolig och så lugn och fin!
Är så glad att Helena har så fina vänner! Hon förtjänar dom bästa och det har hon verkligen fått!!
Vi fick även en fin blomma av Tinna! Tack!
Vi fikade och pratade och hade trevligt!

Nu ska vi ta ut hundarna, men här kommer lite kort!

jag helena och min ipod! :-)




Tinna och Helena


Blomman


När jag kom hem i söndags efter jobbet så hade älsklingen lagat god mat och gjort efterrätt!
En riktigt mysmiddag blev det! Underbart! hon hade gjort lax och ris och tänt ljus och sedan drack vi lite vin till!
(gud vad jag blir bortskämd) ;-)
Tänkte lägga ut lite kort på den fina cheescaken som hon gjorde!







JAG ÄLSKAR DIG!

/Angelica

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag hade ju jättesvårt att hålla mig från att ge dig den presenten just idag, haha...men som tur är håller jag hårt i det andra jag köpt åt dig;) Men det finns ingen som det är så roligt att köpa presenter till som till dig älskling!!!!! Du är det finaste som finns!! Jag älskar dig

2009-07-21 @ 21:34:10
Postat av: lindis

nee, jag vet att två veckor är kort tid jämfört med ett helt liv. men guud vad jobbigt det är, allra mest psykiskt.

vill bara att dessa 2 veckor ska gå nu, så jag får börja blicka framåt.

hoppas resa hit går bra :)

puss på er !

2009-07-22 @ 20:34:53
URL: http://lindalofgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0