Gynundersökning

Idag följde jag med älsklingen till gyn och det var minsann en underhållande upplevelse*haha* Det började med att när vi väntade hörde Angelica någon ropa hennes namn i ett annat rum och kutade genast dit viftandes med armarna - här är jag, här är jag! Sköterskan såg lite förvånad ut och sedan så sa hon att Angelica skulle ta ett grav. test...
A: - nämen alltså det här är min flickvän, så jag behöver inte ta ett sådant!
Sköterskan: - jaha, men man brukar nästan inte komma in här utan att göra ett sånt först... men det går nog bra ändå, jag får tala om din läggning för doktorn! Sen gick sköterskan och fnissade för sig själv och jag o Angelica fnissade åt henne....

När doktorn väl kom så pratade vi innan undersökningen och där gick det livat till...en fråga om det funnits med någon karl med i bilden någon gång (Hoppade till av förvåning och funderade vad detta hade med saken att göra...och hur man kan fråga det, blir hetrosexuella par någonsin tillfrågade om de haft trekanter eller liknande, knappast!!! Otroligt fult tyckte jag då jag faktiskt älskar en människa och inte är ett dugg intresserad av att dra in någon annan i vårat sexliv!!!!!!!), sedan kom han till - jaha men du är väldigt vältränad, du har inte tagit några sterioider? (vid det här laget hoppade jag yttligare till en gång av förvåning) Nej nej säger hjärtat, verkligen inte...Jag har varit brottare förut o tränat mycket....Haha snacka om lustiga frågor ibland, men de måste ju fråga så...och doktorn var faktiskt superbra i övrigt och vi fick underhållning på köpet!!! Nu är iallafall gynundersökning gjord + cellprov för gumman!:)

Fnissandes från besöket gick vi in på stan och så bjöd jag hjärtat på kebab för hennes mod;)  En otroligt rolig dag på sjukhuset iallafall och älsklingen är verkligen den roligaste människa som finns.....:)

/H

Kommentarer
Postat av: Angelica

haha, ja vilken dag! ;-)

jag är glad att jag har dig!

Jag älskar dig Helena!



Kyss!

2009-07-14 @ 22:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0