Pyssel

Igår låg jag o hjärtat uppe länge och pratade och skrattade - vi som skulle lägga oss i tid hade vi tänkt....Jag har även börjat med mitt pysselprojekt nu när hjärtat ska jobba två helger i rad, vilket är ett fotoalbum till henne! Och jag berättade för henne att jag ska pyssla med det för att hon inte ska hitta albumet någonstans och nyfiket undra vad det är...för jag minns nog hur det var innan påsk när jag hade gömt ett påskägg i min stumplåda eftersom att där trodde jag inte att hon skulle kolla...men såklart var det första hon gjorde av någon konstig anledning! Igår stojjade hon in i köket och såg det jag gjort hittils i albumet*morr* och sa att hon var så nyfiken...haha! Imorrn är iallafall korten framkallade så jag kan göra mera och utan tjuvkik nu förhoppningsvis;) ÄLSKLING HÅLL DINA NYFIKNA ÖGON OCH HÄNDER I STYR!!!!!

Muggarna jag gjorde förut åt gumman i början när vi blivit tillsammans, för alla våra kommande frukostar tillsammans med te:)


/H

Kommentarer
Postat av: Tinna

Men vad fina! Har du gjort det där själv?

Du är ju för söt gumman =)

Jag är så GLAD att du har hittat nån så fin att ösa all din kärlek över =)

2009-07-06 @ 13:14:04
URL: http://tuvalii.blogg.se/
Postat av: Angelica

älskling, jag ÄLSKAR dom där muggarna! och jag älskar dig! du är underbar! så kärleksfull, fin och snäll! kyss!

2009-07-06 @ 13:14:50
Postat av: Helena

Tinna : Jag har målat och fixat dom själv, det är vanliga vita från början..:) tack gumman, detsamma till dig:)



Angelica: OCH JAG ÄLSKAR DIG MIN LILLA ESSI!!

2009-07-07 @ 09:23:34
Postat av: Jessica S

jätte fina muggar:)

2009-07-07 @ 12:18:52
URL: http://jessicalejonhearth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0