ops

Jag skulle laga middag till hjärtat idag och var på god väg då jag fick ett sms om att hon slutade 17 och inte 16.30 som jag trodde....vilken tur att jag inte hade lagt in kyckligen i ugnen än! Så nu sitter jag och väntar på att klockan ska gå lite fortare;)

Har fått mina arbetstider jag ska ha på ortopeden, jag börjar tydligen med en natt och en hektisk vecka! Jag hoppas iallafall att den här praktiken blir bättre än den förra, men det är jag övertygad om!:)

Jag har dessutom fått erfara att det inte alltid lönar sig att vara snäll....numera är mina barstolar inte alls som de var förr....
Nej, nu tror jag att det är bäst jag fortsätter med min matlagning så maten står på bordet tills min prinsessa kommer hem!;)

/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0