hårfärg.

Jaha alla läsare, nu har vi f'ärgat håret...IGEN! ;-)
Helena är fortfarande brun och jag är guldblond nu. Blev fint! (det är ett gammalt kort, så det är inte den hårfärgen jag har nu)
Men NU måste jag låta håret vila, herregud vad jag tappar hår nu! Jag som alltid har haft så tjockt hår och tjocka hårstrån, nu är hårstråna sååå tunna så ni skulle aldrig kunna tro det! :-(
kanske blir att sätta i en hårförlängning om det fortsätter såhär med hårtappandet!

Nä nu ska vi dricka kaffe!
jag älskar min tjej!

/Angelica

Mys med Xerox!


Såhär kan man se ut när man är nyvaken!

Kommentarer
Postat av: Helena

Du är toksnygg gumman, det snyggaste som finns!!!!!!!!! Ja nu är vi minsann fina i håret ett tag till framöver;) han är så söt våran lilla kille:)

Jag älskar dig!!!!!!!

2009-07-15 @ 13:32:15
Postat av: Anonym

han växer så attt det knakar:) Ska ni göra i helgen d? när åker ni?

2009-07-16 @ 06:56:48
URL: http://jessicalejonhearth.blogg.se/
Postat av: Ellie

Xerox ser ut som en liten fladdermus på den nyvakna bilden, är det vanligt förekommande? Hihi!

2009-07-17 @ 03:03:07
URL: http://elliefant.blogg.se/
Postat av: Anonym

Xerox ser ut som en liten fladdermus på den nyvakna bilden, är det vanligt förekommande? Hihi!

2009-07-17 @ 03:05:04
Postat av: Angelica

ja det är vanligt förekommande när han är nyvaken! haha! :-)

2009-07-21 @ 13:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0