Godmorgon!!

Igår åt vi ost och kex och hade myskväll med en skräckfilm!! Den vi såg igår var faktiskt rätt bra till våran förvåning;) Idag passade vi på att ta en härlig sovmorgon!!!:) Vi som aldrig brukar så här länge sov faktiskt till 12 idag, sen hade vi en mysstund med hundarna!:) Annars har jag kommit på att man inte bör gå ut själv klockan 6 en söndagsmorgon då jag såg en man i skogen, men som sedan försvann när jag skulle vända och hämta Nova! Men älsklingen stog iallafall ute på balkongen och rökte för hon tyckte något kändes otäckt! Tur att jag har dig gumman för då känner jag mig trygg i alla lägen!!!

Älsklingen, Nova & Xerox <3


Jag älskar dig!

Nu ska vi ta och gå ut med hundarna och hitta på något bus:)

/H

Kommentarer
Postat av: Tinna

Men fy.. Ni får gå ut med hundarna ihop vetja, det gör jag och baby..

Eller va försiktiga iallafall, gubbar i skogen är INTE kul..



Take care

2009-07-05 @ 22:57:41
URL: http://tuvalii.blogg.se/
Postat av: suzanne

RÖKTE?????????

2009-07-06 @ 09:38:48
Postat av: Helena

Ja vi försöker göra det oftast, men nu glömde vi visst bort det...

haha ja mamma hon rökte, det är inte så lätt o sluta vettu;)

2009-07-06 @ 11:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0