Fredag

Idag har jag tagit en långpromenad med älskade Nova, var jätteskönt - men lite varmt trots att jag gick i skogen, tur att vinden låg på lite iallafall;) Älsklingen är och jobbar, men slutar snart... men så ska hon såklart jobba lördag och söndag med, typiskt!!!:( Men nu är det inte länge kvar tills hon är ledig i två veckor och vi åker till Sandviken - längtar massor!!!

Idag har jag suttit och klurat på presenter till hjärtat (Ja, jag vet att det är tidigt och länge tills den 12:e september, men jag kan helt enkelt inte låta bli) och nog minsann har jag iallafall fixat två saker åt henne*vissel* och vad det är tänker jag då minsann inte säga!!;)

Älsklingen & Nova


NU är det inte allt för länge tills hon kommer hem, trallalaaaaaa....
Jag älskar dig mest av allt min prinsessa!! <3

/H

Kommentarer
Postat av: Angelica

haha! jag som är såå nyfiken! retsticka!!! :-)

puss!

2009-07-17 @ 17:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0