dans på lätta tår! hahaha!

Igår var en så himla rolig kväll med min älskling!
hahaha, gud vad vi skrattade och hade det bra tillsammans.
Jag skrattar så mycket med Helena, för hon är så otroligt rolig!
Det började med att vi tog en öl och åt middag.
Efter ölen så kom jag på att vi har både shot och likör så då tog vi oss en shot (lakrits).
Vi lyssnade på musik och skrattade, sjög och dansade.
Vi dansade så mycket att jag ramlade, rakt på Helenas tå, det knakade till och helena sa " ooooiiiiijjjjjjj!!! åh åh åh!" (hoppade iväg på ett ben och kom tillbaka med den klockrena kommentaren - Det blev en riktig T(h)åström det där!!
Sedan skrattade vi så vi kiknade!
Hela kvällen var det en massa bus och roliga utlägg!



Idag var hanna och urban här och fikade med oss, det var trevligt.

Ikväll ska vi äta tacos och kolla på film, så mysigt ska det bli!

En liten film från igår! hahahhah!


Bilder från igår! Gud vad vi kan roa oss själva alltså! älskar att umgås med dig älskling!









ja just ja! Idag kom världens regnskur!
looki looki!
och i regnskuren kan man borsta tänderna!



/A

Kommentarer
Postat av: Linda

Ha ha najs dans!!

2009-07-16 @ 17:38:02
Postat av: Angelica

haha! ja visst var den?! ;-P

2009-07-16 @ 17:53:33
Postat av: sebastian

fick nog 105 hjärtattacker på 38sek,

2009-07-16 @ 18:15:52
Postat av: Sandra

Haha kul dans! :D ni såg ut att ha skojjigt iaf :)



Förresten, så är kattungarna snart stora nog att flytta till nya hem. Och de är lurviga enar ;) om ni vet någon som vill ha :)

2009-07-16 @ 18:49:40
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Angelica

Brorsan Sebbe! Du kan få vara med nästa gång!!!! :-D

2009-07-16 @ 21:03:14
Postat av: Helena

Du är den roligaste jag vet gumman:) Jag älskar dig min pärla!:) PUSSSSSSSSSSS

2009-07-17 @ 10:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0