arbetsförmedlingen och en personlig assistent!

Idag regnar det och har gjort hela dagen.
Såhär ser jag ut när det regnar och vi ska ut med hundarna.


Ja, efter att vi varit ut med hundarna så gör vi ingenting, ser på tv mest hela dagen och jag har bakat chokladbollar.
Gott! och väääldigt avancerat ;-P

Igår gjorde vi en lov ner på stan, tog cyklarna och cyklade ner.
Gick in på arbetsfrmedlingen och Helena var med, hon stog där med sin handväska (precis som förra gången när jag var på arbetsförmedlingen) och min handläggare frågade om Helena var min assistent,,sedan skrattade hon..
Helena har ALLT i sin handväska, penna, kalender..ja det mesta man behöver för att ha lite koll på sitt liv, framförallt om man ska hålla koll på datum och om man bokat in något speciellt en viss dag, hon har sådan där koll som jag aldrig har haft! (men jag SKA lära mig!)
Min handläggare tittade på mig och sa att jag fick skaffa mig en egen handväska så jag har en jag också, jag tittade på henne och funderade... "jag? handväska?! hmm.. kanske?.. nej men jaaag?!" ...
Mitt svar blev,efter en minuts tänkande på om jag verkligen, verkligen behöver en handväska.. : Nej jag vill inte ha någon. PUNKT.
hahahah!

-Tur att jag har dig älskling!

Ni förstår jag är en sådan där som inte förstår vad folk säger till mig, när jag MÅSTE förstå och ta till mig information så blir jag som låst och fattar absolut INGENTING! Därför är min älskling så snäll och följer med mig på viktiga möten! ;-)

Helena tog iallafall fram diverse papper, som vi hade stoppat ner i hennes handväska som jag skulle lämna in till arbetsförmedlingen (dom hade jag glömt bort i samma andetag som jag satte mig på cykeln och skulle ner på stan).. När Helena hade påmint mig om det och jag hade lämnat in det jag skulle så fick jag tillbaka lite papper, som jag gav vidare till Helena som stoppade ner det i sin handväska.. i samma ögonblick tittade min handläggare på mig, nästintill drömskt och sa - åhh, vad bekvämt! (tror inte att hon visste att hon sa det själv).. hahaha!

Klart alla vill ha en tjej som jag har! en världsbäst och underbart snäll tjej! som dessutom är världens snyggaste och sexigaste någonsin!

- Så FOLKET, jag förstår att ni är liiite avundsjuka ;-p hahah!





Älsklingen är så rolig tycker jag! Hon är den roligaste jag vet och jag har nog aldrig skrattat så mycket i ett förhållande!
Jag ÄLSKAR din humor!!

skriver mer en annan gång!
Nu ska jag kolla på DATE MY EX, så jäkla spännande nu alltså! hahaha! ;-)

/Angelica

Kommentarer
Postat av: Helena

Gullrumpa jag håller mer än gärna koll på dina papper och allthaha så du slipper handväska;) haha och jag älskar dig humor, du är så himla rolig jämt jämt älskling!!!!!!!!!!du och jag föralltid!!! jag älskar dig!!Puss/din

2009-07-08 @ 16:23:13
Postat av: jessica S

haha snygg bild:D ni får komma över nått och spela och se på film

2009-07-08 @ 19:51:46
URL: http://jessicalejonhearth.blogg.se/
Postat av: Marre

naaaaw ni e ju för söta tillsammans :) man vill ju nästan äta upp er ;D haha

2009-07-08 @ 22:23:18
Postat av: mamma

2009-07-09 @ 16:53:16
Postat av: LillyB

http://regnbagsknytt.wordpress.com/

2009-07-09 @ 17:23:42
URL: http://lillybilly.blogg.se/
Postat av: Hella

Guu vad roligt och fint skrivet. Jag skulle också behöva en assistent. Snygga bilder!

2009-07-12 @ 22:32:04
URL: http://www.metrobloggen.se/heella

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0