vill ha sommar.

Nu skriver jag bara för skrivandets skull. Blir förmodligen ett sådant där trist och meningslöst inlägg.

Idag har Helena varit i skolan hela dagen.
Jag och Nova har varit ute på isen och sedan knallade jag in på banken en snabbis och uträttade lite ärenden.

Idag är en sådan där dag då jag helst skulle vilja sova bort heeela dagen, eller åtminstonde ligga i sängen med varmt te och fördragna persienner och läsa en bra bok.
Idag är en sådan dag då jag inte känner för att göra någonting. Förutom att läsa den där boken, ha det där teét och ligga i sängen.

Men det går inte, att göra så. Det är bara att ta tag i dagen så gott det går.

Jag väntar på att Helena ska komma hem, så jag får någon att prata med. haha. ja..

Nu ska jag laga mat.

tjingeliing!

Jag vill ha sommar nuuuu! Åka båt och vara i stugan! dricka goda drinkar och sola! Jag vill ha vattenkrig och bada med älsklingen. NU! Låta hundarna springa fritt på ön och bada så mycket dom vill, när dom vill.
Det är frihet det!
Grilla med vännerna, sitta ute i parken till sent på natten och känna den fortfarande varma luften mot huden..

Storsjön, stugan, hundarna, båten, jordgubbar, jag röker vattenpipa, jag på springpriden, vatten-temp och sista kortet jag o 2 av mina vänner badar o myser!




Någon mer än jag som gått och blivit vinterdeppig sista dagarna? veckorna?.. SUCK!

Jag ser fram emot en sommar med dig baby! Jag älskar dig!

kyss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Då tar vi en bok, lite te o packar ner oss under en filt o bara är älskling!!! Jag längtar också till sommaren!Du är det bästa jag vet!Kyss/din

2009-02-27 @ 17:17:07
Postat av: Annika

Vårkänslorna kom i början av veckan med solen.. Studsade skrattade o kände hela kroppen bubbla.. Men iom snön så blev det lite obubbligare.. Ska väl kanske inte säga att jag blivit vinterdeppig.. men det är fan inte långt ifrån =/

2009-02-28 @ 12:35:42
Postat av: Angelica

Ja usch, det är hemskt det där när vårkänslorna smyger sig på, sen kommer snön igen! Back to the reality liksom! SUCK! Men Annika, snart kommer den rikiga vååren! :-)

2009-02-28 @ 14:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0