svammel.

Idag har jag skrattat så jag nästan kissat på mig, hon är så rolig Helena.
Idag har hon både sjungit och dansat för mig.. det är få förunnat att ha både en sångerska och dansör till partner. 'fnissar*..  Med Helena har jag alltid nära till ett skratt!



Älskingen tvättar.
Jag försöker hinna med i svängarna, men det går så for allting när hon sätter igång. haha ;-)
Jag lagade mat och diskade istället. Försöker ju kompensera med något.

Ikväll åt vi tonfiskpasta och sallad. Det var gott!

Nova ligger utslagen på golvet och snarkar och älsklingen står just nu i duschen.

Ikväll blir det film och mys, som alltid med Helena. ALLTING är mysigt med henne, även om det gäller att..städa.. (humpf)..



Nej nu ska det drickas lite kaffe! jupp jupp!

tjillevippen!

/Angelica




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0