storhandling

Ikväll ska Helena till Lina, dom ska äta god mat och dricka lite. Umgås och ha trevligt.
SÅKLART unnar jag ju henne detta, men får samtidigt en viss panik då jag inte har något kontaktnät i Östersund överhuvudtaget! Känner ju inte en enda människa! PANIK!
Det är kanske inte så konstigt eftersom jag precis flyttat upp.. Det ger väl med sig med tiden, när jag får jobb och lär känna människor därigenom.
Jag har inga som helst problem med att träffa nytt folk, tycker att det är superkul och mycket givande!

Men just nu, just idag när jag vet att Helena ska bort och roa sig, så känner jag mig ensam..

Men det är väl bara att göra det bästa av situationen, slänga sig framför tv:n och mysa med Nova.
Hoppas att det är nå bra på TV.n ikväll då! *hoppas, hoppas*

Idag har jag och Helena varit och storhandlat. Hennes mamma o pappa var så söta och skjutsade oss så vi fick handla hem lite mat. Underbara människor det där!!
Helena har en viss vana att ta det absolut dyraste som finns i affären och sedan undrar hon hur det kunde bli så himla dyrt..haha... ehm.. Idag blev det inte så. Idag så, idag så handlade vi ekonimiskt, eller ja.. ganska iallafall.


Nu ska jag ta och läsa en bok! jajjamensan fattas bara!! ;-)


Lina och Helena! (tycker det här kortet är så mysigt på dom)


Helenas pappsing!


Helena och Helenas mammsing!


Over and out! ;-P


Kommentarer
Postat av: sara

Skickar en tanke till dig uppe i nordligaste norrland. Kom på ikväll att du är väldans lik malena ernman. Sångerskan du vet. kram s

2009-02-28 @ 22:42:42
URL: http://fannymaries.blogg.se/
Postat av: Angelica

Tack gumman! Det värmde! Nej jag vet sjutton inte vem det är, men nu ska jag googla på det! ;-)



kramen!!

2009-03-01 @ 10:30:04
Postat av: jessica

haha det är bra du lär henne handla:)

2009-03-02 @ 10:28:26
URL: http://jessicalejonhearth.blogg.se/
Postat av: Helena

vaddåååååå påstår ni att jag inte kan handla? det är jag ju expert på;)

2009-03-02 @ 19:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0