Tillsammans klarar vi allt!

Igår kväll när jag kom upp till Östersund så kom Helena och mötte mig. Hon höll på och bakade bröd.
- Nybakt bröd is my middle name!
Eftersom mina föräldrar var så innerligt vänliga och hjälpte mig med flytten av alla mina saker upp hit så hade jag bara 2 väskor med mig denna gång, med saker som också skulle upp.
Helena tog en väska och jag den andra sedan gick vi hem. Hem till oss!
Det känns bra att kunna säga "hem till oss". Det är vårat. Vårat gemensamma hem!

När vi äntligen kom hem efter en mycket kall promenad (på något sätt tycks det mycket kallare här uppe när det är -10 än vad det känns i Sandviken vid samma grader?!) så stoppade hjärtat in brödet i ugnen. Det luktade underbart!
Vi tog ett glas rödvin och hjärtat hade gjort marsipan-hjärtan med ljus och mörk choklad på och dom hade vi inte några som helst problem med att stoppa i oss ;-) mums!
När brödet var klart så var det bara att äta. Gud så gott det var!
Hon är VERLIGEN duktig på allt min tjej, hon har måånga bra sidor!

Jag är så glad att jag får tillbringa mitt liv med denna vackra människa som kom in i mitt liv som en virvelvind, när jag minst anade det! Jag kommer att göra allt som står i min makt för att hon ska vara lycklig!

Idag åt vi frukost tillsammans, mys!
Nu har hon gått till skolan och jag saknar henne redan.
Om jag fick välja så skulle jag vilja sitta fast på henne, så jag kunde vara med henne hela tiden, känna henne hela tiden, vara nära hela tiden. Har aldrig känt så förut. Men hon får mig att känna som aldrig förr!

Jag längtar tills mitt namn står på dörren, tillsammans med hennes!

snart!
snart!
snart!
snart!
snart!

Livet känns underbart nu! ;-)

Helena, världens vackraste kvinna!

Helena

Jag och Helena


Ha en fin dag!

/Angelica

Kommentarer
Postat av: jessica

Såå söta ni e <3

2009-02-19 @ 13:50:41
URL: http://jessicalejonhearth.blogg.se/
Postat av: lindis

vad fina ni är :)

2009-02-19 @ 14:45:35
URL: http://lindalofgren.blogspot.com
Postat av: sara

Kul med blogg. Kan jag kolla vad du (ni) har för er däruppe Kram S

2009-02-19 @ 15:53:35
URL: http://fannymaries.blogg.se/
Postat av: Madde

Önskar er all lycka i livet tillsammans! Ni är två fina människor som hör ihop!

2009-02-19 @ 16:12:56
Postat av: Anonym

Jessica : tack tack:)



Linda : Du o mackan är oxå söta! ;-P



Sara : Ja, nu kan du hålla koll på vad som händer, tills u kommer upp o hälsar på! ;-)



Madde : tack så mycket. hoppas allt går bra för dig o din kärlek

2009-02-19 @ 18:11:33
Postat av: U

De översta kortet hade en grym fotograf..vem är de?;)hihi

2009-02-19 @ 20:04:23
URL: http://ubbz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0