Måndag


Idag har jag haft läkemedelstenta och jag vet att det var ett tal som jag klantade till mig rejält på, blir så less på mig själv att jag inte kan läsa ordentligt...jag vet ju att jag faktiskt kan!!
När jag kom hem så kom Phoebe till dörren och jamade, hon är mer hund än Nova som låg kvar i sängen ända tills jag skulle ut o gå med henne!*Haha* Det är riktigt riv i den lilla tösen, hon är en riktig tiger lilla Phoebe:)



Angelica har varit jätteduktig och varit o sökt jobb idag:):):)

I lördags var det väldigt trevligt hos Linda o Matilda, de hade gjort jättegod pannacotta och tänt tomtebloss på dom, det blev jättefestligt!:)

/Helena

Kommentarer
Postat av: hanna

hihi jasså? men vafsen allt löser sig gumman:P tror du klarar den ändå=)

2009-02-23 @ 21:11:56
URL: http://hannahjac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0